حملات تلافی جویانه ایران علیه اسرائیل با واکنش رسانه‌های معتبر عبری و عربی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از رسانه های رژیم صهیونسیتی: «ارتش» ممکن است که آماده یک جنگ بزرگ باشد اما به طور قطع «اسراییل» برای آن آمادگی ندارد.

رسانه‌های اسرائیلی هم اعلام کردند: اگر تصمیم گیران فکر می کردند که اسرائیل وارد حالت اضطراری و فوق‌العاده خواهد شد، ، قطعاً تصمیم به ترور نمی‌گرفتند.

رویترز نیز به نقل از منابع امنیتی و نظامی افزود: پدافند هوایی مصر در حالت آماده باش است.

رسانه‌های نزدیک به گروه مقاومت عراق هم اعلام کرد: حملات سایبری توسط تیم های ایرانی و عراقی به سامانه های پدافندی و راداری اسرائیل انجام شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل درپی حملات تلافی جویانه ایران علیه اسرائیل گفت: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل افزود: اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود.

این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند.125