نخست وزیر پاکستان، حمله خشونت آمیز نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه «خان یونس» در جنوب باریکه غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، کاخ نخست وزیری پاکستان  امروز سه شنبه بیانیه‌ای اعلام کرد: «شهباز شریف»، نخست وزیر این کشور، حمله خشونت آمیز نظامیان صهیونیست به منطقه «خان یونس» ، تنها چند دقیقه پس از دستورتخلیه، را تمسخر بشریت عنوان کرد.

نخست وزیر پاکستان از سازمان ملل خواست، نقش خود را در برقراری آتش بس در فلسطین ایفا کند.

در این بیانیه آمده است، از آنجایی که به آوارگان فلسطینی حتی فرصت تخلیه داده نشد، این حقیقت واضح می‌شود که نیرو‌های اسرائیلی دستور کار نسل کشی فلسطینیان را دنبال می‌کنند.

نخست وزیر پاکستان ادامه داد: ملت ما شانه به شانه برادران و خواهران فلسطینی خود ایستاده‌اند. وی از سازمان ملل خواست که در حل مسئله فلسطین ایفا نقش کند.

خان یونس شاهد یکی از خونبارترین مقاطع جنایات و کشتار مردم غزه در عصر حاضر است، بطوریکه رژیم صهیونیستی 85  فلسطینی را به شهادت رسانده و 200 نفر را که بیشتر آنها کودک و زن بودند، زخمی کرده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به طور عمد به کشتار جمعی و صدور دستورهای مربوط به کوچ اجباری بیش از 250 هزار نفر روی آورده است.

جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه در حالی ادامه دارد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، از روز هفتم اکتبر 2023 تاکنون بیش از 39 هزار فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده و 89 هزار و 818 نفر نیز مجروح شده‌اند.125