خطیب نماز جمعه تهران:

تهران- ایران پرس: خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: حملات سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی (عملیات وعده صادق 2) یک حمله علمی و فناوری با محاسبه تجهیزات نظامی و فوق تکنولوژی آمریکا و غرب بود.

 

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: عملیات وعده صادق ۲، کمر اسرائیل را شکست و دماغ آمریکا را به خاک مالید که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» و «سیدحسن نصرالله» گفت: باید نیروهای مسلح ما طعم تلخ جسارتشان را به رژیم صهیونیستی نشان می‌داد.

آیت‌الله صدیقی خاطرنشان کرد: وعده صادق 2 دست قدرت خدا، حسابگرانه و حکیمانه بود؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما نه شتابزده عمل می‌کنیم نه تعلل می‌کنیم.

صدیقی همچنین با اشاره به حضور شکوهمندانه مردم در نماز جمعه نصر افزود: اگر رهبری ما شجاعانه و مقتدرانه و حکیمانه آمدند مردم نیز با زن و بچه خود در شرایط تهدید آماده شدند تا جان خود را فدای مقاومت و رهبری کنند و این نشان داد که اعتقاد شما به مقام ولایت اعتقاد سیاسی نیست بلکه اعتقادی دینی، فطری و قلبی است و او را نایب امام زمان می‌دانید و حضورتان برای جبهه مقاومت افتخار بود و برای ایران اسلامی شکوه و عزت به همراه داشت.

وی با بیان اینکه سپاه قهرمان با همراهی ارتش مکتبی و وزارت دفاع طرحی جانانه پیش بینی کردند، خاطرنشان کرد: در این طرح زمان و کیفیت در نظر گرفته شد و شاهد بودیم که ۲۰۰ موشک از ایران مقاوم در یک مرحله به سوی اهداف تعیین شده رفت و با وجود تجهیزات پدافندی آنها موشک ها به هدف اصابت کرد که باعث فلج شدن و ذلت غیر قابل جبران اسرائیل شد.

آیت الله صدیقی در ادامه بیان کرد: از جنبه حیثیتی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی زیر سوال رفت و شکستی که در این مرحله به رژیم صهیونیستی وارد شد تا ابد قابل جبران نخواهد بود.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در دوران انقلاب و دفاع مقدس،دفاع از حرم همه جا نیروهای مسلح ما امتحانشان را دادند که شکست ناپذیر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شهید «سیدحسن نصرالله» پرچم برافراشته همه فضایل دینی بود. داغ شهادت سید حسن نصرالله فراموش شدنی نیست. خداوند متعال ایران را ام القراء مجاهدین، آزادمردان، روشن بینان، ظلم ستیزان و مبارزه کنندگان با استکبار قرار داده است.

117