اردن- ایران پرس: شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان با قبول شکست برابرنماینده قزاقستان به نشان برنز قهرمانی آسیا بسنده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ۲۰۲۲ با حضور ۳۲۰ (۲۱۱ مرد – ۱۰۹ زن) بوکسور از (۱۰ آبان‌) در امان پایتخت کشور اردن آغاز شده است و (۲۱ آبان‌) به پایان می‌سد.

روز گذشته (۱۹ آبان‌) در روز نهم این رقابت‌ها شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان در سومین دیدار خود و در مرحله نیمه نهایی با نوراکانات راییس از قزاقستان مبارزه کرد و با وجود عملکرد بسیار خوب در مقابل حریف پرقدرت خود در نهایت با نتیجه سه به صفر مغلوب حریف خود شد.

در این مبارزه شاهین در راند اول با ارائه مبارزه‌ای برتر ۴ به یک برنده شد، اما با وجود عملکرد خوب شاهین در راند دوم نتیجه ۳ به ۲ به سود حریف اعلام شد.

راند سوم نیز با تداوم برتری موسوی دنبال شد، اما در نهایت تعجب رای این راند نیز ۴ به یک به سود بوکسور قزاقستان اعلام شد تا در نهایت موسوی با ناداوری ۳ به صفر بازنده اعلام شده و سومین مدال برنز آسیا را در کارنامه خود ثبت نماید. 

در مرحله نیمه نهایی وزن 92 کیلوگرم طوفان شریفی مقابل حریف خود به روی رینگ می رود. 

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

113