عضو اسکاتلندی کمپین «همه برای فلسطین» می گوید، کمپین حمایت از فلسطینیان و تحریم اسرائیل تا انزوای کامل اسرائیل و پیروزی مقاومت فلسطینیان از فعالیت های خود دست نخواهد کشید.

«مک نپیر» روز سه شنبه و در حاشیه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در گفت وگو با خبرنگار ایران پرس، گفت، « دونالد ترامپ»  رئیس جمهوری آمریکا هم تلاش می کند درقبال اسرائیل، سیاست باراک اوباما رئیس جمهوری سابق این کشور را در پیش بگیرد.

وی افزود که ترامپ نیز همانند اوباما از اسرائیل حمایت می کند، اوباما در سال آخر ریاست جمهوری خود، مبلغ 38 میلیارد دلار به اسرائیل کمک مالی کرد و این موضوع ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به گسترش شهرک سازی در اراضی فلسطینیان ترغیب کرد.

مک نپیر همچنین گفت، امریکا و اسرائیل تلاش می کنند با ایجاد یک پل ارتباطی قدرتمند برای دستیابی صهیونیستها به انواع سلاحها، پول و موشک، فلسطینیان را منزوی و ارتباط آنها را با جامعه بین الملل قطع کنند. اسرائیلی ها حتی تلاش می کنند یک پل ارتباطی قدرتمند نیز با اتحادیه اروپا ایجاد کنند تا ارتباط فلسطینیان با اروپایی ها را نیز به طور کامل قطع کنند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که جامعه بین الملل در برابر این تلاشها که در واقع با هدف قطع ارتباط فلسطینیان با جامعه جهانی است سکوت نخواهد کرد و موج انتقادات از آن روز به روز در حال افزایش و گسترش است. در واقع باید گفت که این تلاشها، نتیجه ای نخواهد داشت و هنوز شمار زیادی از انسانها در اقصی نقاط جهان وجود دارند که با مردم فلسطینیان ابراز همدردی می کنند و کمکهای خود را نیز به آنها ارائه خواهند کرد.

عضو اسکاتلندی کمپین «همه برای فلسطین» با تاکید بر اهمیت برگزاری کنفرانس  بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، آن را یک حرکت بسیار مهم و جدی در راستای حمایت از حقوق فلسطینیان برشمرد و گفت: امروز نتانیاهو و ترامپ نیز به این موضوع که مقابله با کمپین تحریم اسرائیل، کار بسیار دشواری است اعتراف کرده اند و اینها اخبار بسیار خوبی است.

وی در پایان افزود: کمپین حمایت از فلسطینیان و تحریم اسرائیل یک کمپین بین المللی است که در اقصی نقاط جهان از جمله آمریکا، کشورهای آمریکای جنوبی، آفریقایی و حتی اروپا نیز طرفداران خود را دارد. این کمپین تا انزوای کامل اسرائیل و پیروزی مقاومت فلسطینیان از فعالیتهای خود دست نخواهد کشید.

ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران امروز و فردا با حضور 700 مهمان خارجی از 80 کشور به ریاست علی لاریجانی، رئیس مجلس برگزار می‌شود.

119/111