دوشنبه- ایران‌پرس: پس از لغو روادید بین ایران و تاجیکستان، نخستین پرواز از مقصد «تهران» به «دوشنبه» در فرودگاه بین‌المللی پایتخت تاجیکستان به‌زمین نشست.

خبرنگار ایران‌پرس در شهر دوشنبه ورود گردشگران، تاجران و مسافران نخستین پرواز از مقصد تهران به فرودگاه بین‌المللی شهر دوشنبه را پس از لغو روادید به تصویر کشیده که نشان می‌دهد این اقدام با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده است.

لغو روادید بین ایران و تاجیکستان به تسهیل ورود بازرگانان، سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و گردشگران ایرانی به تاجیکستان و بالعکس منجر می‌شود که مناسبات دو کشور را در عرصه‌های مختلف بیش از پیش گسترش می‌دهد.

در جریان سفر شهید «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری پیشین به تاجیکستان در آبان 1402، یادداشت‌تفاهم لغو روادید بین دو کشور امضاء شد و این توافق از 20 مرداد 1403 (10 اوت 2024) اجرایی شده است.

هدف لغو روادید بین ایران و تاجیکستان گسترش همکاری‌های تجارتی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری اعلام شده است. لغو روادید در گام نخست برای افرادی امکان‌پذیر است که از مسیر هوایی تهران- دوشنبه و بالعکس برای سفر به ایران و تاجیکستان استفاده می‌کنند.

117

بیشتر بخوانید:

لغو روادید بین ایران و تاجیکستان باهدف گسترش همکاری‌ها