نظامیان اسرائیلی با حمله به فلسطینی‌ها شماری را زخمی و دهها نفر را بازداشت و تعدادی از منازل فلسطینی‌ها را در روستاها تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، چندین شهروند فلسطینی در پی حمله نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل به مناطق متعددی در کرانه باختری زخمی و عده‌ای از آنان بر اثر استنشاق گاز‌های سمی و اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان اسرائیلی در حمله به شهرک «سلفیت» در کرانه باختری، از گاز اشک آور و در حمله به شهرک «بیرنبله» در شمال غرب قدس اشغالی از گلوله‌های جنگی ضد فلسطینیان استفاده کردند که به زخمی شدن دو جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های جنگی منجر شد.

همچنین نظامیان صهیونیست به روستا‌ها و شهرک‌هایی در الخلیل، رام الله، بیت لحم و نابلس حمله کردند و وارد منازل فلسطینیان شدند و پس از بازرسی منازل شهروندان فلسطینی، 24 تن از آنان را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست به روستای العراقیب یورش بردند و با لودر و بیل مکانیکی، منازل موجود در این روستا را تخریب کردند تا از آغاز سال جاری تاکنون برای چهارمین بار متوالی خانه‌های این روستا را ویران کرده باشند.

در شهر اشغالی قدس نیز ده‌ها صهیونیست شهرک نشین به مسجد الاقصی یورش بردند و با پشتیبانی نیرو‌های اشغالگر صهیونیست، حرکات تحریک آمیز داخل مسجد الاقصی انجام دادند.

همچنین نیروی دریایی رژیم اشغالگر اسرائیل بار دیگر با سلاح تیربار صیادان فلسطینی را در سواحل نوار غزه هدف قرار داد تا مانع از صید آنان شود.

117

بیشتر بخوانید:

یورش نظامیان صهیونیست به روستای "کفرقدوم" در کرانه باختری

یورش دوباره نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و قدس