محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در محل برگزاری نشست اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از «سیدابرا هیم رئیسی» رئیس جمهوری استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، «سیدابراهیم رئیسی» که به‎ منظور شرکت در اجلاس فوق ‎العاده سران کشورهای اسلامی با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در غزه عازم عربستان شده بود، دقایقی پیش با استقبال ولیعهد سعودی وارد محل برگزاری این اجلاس شد.

«سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری کشورمان در ادامه تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و آغاز امدادرسانی به مردم مظلوم و مقتدر غزه، صبح امروز شنبه به منظور شرکت در جلسه اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی، با استقبال جمعی از مقامات عربستانی، سفیر و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور وارد ریاض شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این اجلاس با تعدادی از سران کشورهای شرکت کننده نیز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

«غلامحسین اسماعیلی» رئیس دفتر رئیس جمهور و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، رئیس جمهوری اسلامی ایران را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران پیش از عزیمت به عربستان سعودی و حضور در اجلاس سران کشورهای اسلامی اساس تشکیل این سازمان را حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: این‌ نشست اضطراری با موضوع فلسطین است، ایران برای تشکیل این نشست اضطراری از یک ماه قبل درخواست داده بود که هر بار بنا به دلایلی این نشست تشکیل نمی‌شد.

117

بیشتر بخوانید:

امروز، نشست فوق‌العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ریاض درباره غزه