رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند، دبیرکل سازمان ملل متحد، این رژیم را به‌طور رسمی در لیست سیاه کودک‌کشی سازمان ملل قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز جمعه گزارش کرد: «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل به هیأت تل‌آویو در این سازمان اطلاع داده که این رژیم را در لیست سیاه رژیم‌های کودک‌کش سازمان ملل متحد قرار داده است.

این شبکه در ادامه گزارش کرد، این لیست شامل حکومت‌هایی است که کودکان را در مناطق جنگی به قتل می‌رسانند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم در واکنش به این تصمیم مدعی شد: امروز سازمان ملل با پیوستن به لیست حامیان «حماسِ آدم‌کُش»، خود را در لیست سیاه تاریخ قرار داده است!

وی در ادامه ادعا کرد، ارتش رژیم صهیونیستی با اخلاق‌ترین ارتش جهان است و هیچ قطعنامه مضحک سازمان ملل این واقعیت را تغییر نخواهد داد.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هم در واکنش به این تصمیم گوترش، در تماس تلفنی با وی مدعی شد کسی که وارد لیست سیاه شد، خود گوترش است که حماس را تشویق می‌کند.

وی گفت، هدف از تصمیمات گوترش ایجاد نفرت علیه رژیم صهیونیستی است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین از تصمیم سازمان ملل متحد برای قرار دادن نام رژیم صهیونیستی در لیست سیاه رژیم‌های کودک‌کُش، استقبال کردند.

این کمیته‌ها از سازمان ملل متحد خواستند رژیم صهیونیستی سرکش را تحت پیگرد قرار داده و تحریم‌های بازدارنده‌ای را علیه رهبران جنایتکار آن اعمال کند که به قتل‌عام کودکان و زنان می‌بالند و آنها را هدف اصلی جنگ خود علیه مردم غزه قرار می‌دهند.

بر اساس آمارهای رسمی با گذشت ۸ ماه از جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۶ هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بالغ بر ۸۶ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند و حدود ۷۰ درصد از زیرساخت‌های غیرنظامی غزه شامل مدارس و منازل مسکونی و بیمارستان‌ها تخریب شده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه خود به غزه تاکنون بیش از ۱۵ هزار کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است که حدود ۴۰ درصد مجموع شهدای فلسطین را تشکیل می‌دهند.

 

/ 114

بیشتر بخوانید:

احتمال قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در لیست سیاه سازمان ملل

مرگ نوزادان فلسطینی در غزه، جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی