رژیم صهیونیستی از بیم عملیات مقاومتی فلسطینیان، 200 نیروی ویژه به قدس اشغالی اعزام کرد.

افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی فلسطینیان به عمق تل آویو طی روزهای اخیر موجب وحشت و نگرانی مقامات و شهرک‌نشینان صهیونیست شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، 200 سرباز از یگان‌های ویژه برای تقویت نیروهای پلیس در قدس اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، صدها سرباز صهیونیستی برای جلوگیری از رخنه‌های امنیتی در قدس متمرکز شدند.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که نیروهای امنیتی این رژیم توانستند تلاش برای انجام یک عملیات جدید را خنثی کنند.

گفته می شود، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس سرویس امنیت عمومی دیدار و از جزئیات خنثی سازی این عملیات جدید با خبر شد.

عملیات روز سه‌شنبه یک جوان فلسطینی در تل آویوکه منجر به کشته شدن ۵ صهیونیست شد، حفره‌ها و ضعف‌های امنیتی و اجتماعی رژیم اشغالگر را نشان داد. این عملیات و عملیاتهای پیش از آن لرزه براندام صهیونیست‌ها انداخت و نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم از آن به عنوان یک عملیات وحشتناک یاد کرد.

درهمین حال، رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند ، نتایج نظرسنجی در اسرائیل حکایت از آن دارد که احساس امنیت شخصی اسرائیلی‌ها از مجموع 10 به چهار رسیده است.

گفتنی است به دنبال عملیاتهای مقاومتی  در تل آویو، سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش کامل در آمده‌اند.125