هزاران صهیونیست در مقابل دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در قدس اشغالی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، معترضان با سر دادن شعارهایی علیه نتانیاهو تاکید کردند که وی نسبت به سرنوشت اسرای صهیونیست در نوار غزه بی‌توجه است.

براساس این گزارش، هزاران صهیونیست نیز با تجمع در مقابل مقر نهادهای دولتی در قدس اشغالی امضای فوری توافق تبادل اسرا با جنبش حماس را خواستار شدند.

این تظاهرات در حالی برگزار شد که صدها نفر از روسای بخش‌های اقتصادی، شهرداران و مدیران بیمارستان‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در پاسخ به فراخوان اتحادیه کارگری رژیم اسرائیل (هتسدروت) برای اعلام اعتصاب سراسری فردا (دوشنبه) اعلام آمادگی کردند.

در همین راستا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که فرودگاه بین‌المللی «بن گوریون» در تل‌آویو نیز به اعتصاب سراسری ملحق خواهد شد و قرار است که این فرودگاه از ساعت هشت صبح فردا دوشنبه به وقت محلی، فعالیت خود را متوقف کند.

درخواست‌ها برای اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی ساعات اولیه امروز اعلام کرد: اجساد ۶ اسیر صهیونیست که در عملیات «طوفان الاقصی» اسیر شده بودند، در نوار غزه پیدا شده است.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده‌اند.

این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است.

117

بیشتر بخوانید:

تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو+فیلم