تهران-ایران پرس: بزرگداشت سرلشکر شهید عباس نیلفروشان در حسینیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور برخی از چهره های سیاسی و نظامی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سرلشکر شهید عباس نیلفروشان در ۶ مهر ۱۴۰۳ در بمباران پایگاه حزب‌الله لبنان توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در ضاحیه بیروت به شهادت رسید. 

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سرلشکر عباس نیلفروشان در جمع خبرنگاران درباره تهدیدات کشور توسط صهیونیست‌ها، اظهار کرد: اسرائیل خیلی کوچکتر از آن است که بتواند به ایران حمله کند البته ممکن است اسرائیل حمله مذبوحانه، محدود و کوچک برای اینکه بگوید که جواب دادم انجام بدهد ولی حمله‌ای که درخور وعده صادق 2 باشد قطعا نمی‌تواند داشته باشد.

وی در ادامه درباره نحوه پاسخ ایران به حمله احتمالی اسرائیل، بیان کرد: پاسخ ایران بستگی به شدت حمله دشمن دارد. اگر کار بزرگ و قابل توجهی انجام بدهد، قطعاً چند برابر پاسخ آن را می‌بیند این مساله  اعلام شده و در طرح‌های ما از قدیم هم برای مقابله با تجاوزات و درگیری‌ها وجود داشته است اما به طور قطع و یقین به مردم اطمینان می‌دهم که صهیونیست‌ها حرکت عمده‌ و قابل توجهی انجام نمی‌دهند و هر کاری بکند تلاش مذبوحانه‌ای بیش نیست.

محمد مخبر، مشاور و دستیار رهبر انقلاب عصر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید نیلفروشان که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد درباره ترور فرماندهان جبهه مقاومت از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: شهادت فرماندهان مقاومت قطعا یک ضایعه است، اما در نتیجه این تقابل هیچ تاثیری ندارد.

وی یادآور شد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند حزب الله زنده است فلسطین زنده است و زنده خواهند ماند و پیروز خواهند شد.

سردار تنگسیری در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار نیلوفروشان درباره جزایر سه گانه گفت: جزایر سه گانه جزایر ایرانی است و از قدیم به نام ایران است و اماراتی‌ها نباید بگذارند دشمنان این حرف‌ها را بزنند و منطقه را به آتش بکشند.

وی افزود:غربی‌ها دنبال این هستند که فرافکنی کنند. الان که مسلمانان مظلومانه در غزه و لبنان به شهادت می‌‍رسند، غربی‌ها برای توجیه حضور خودشان در منطقه، جزایر را دستاویز کرده اند.

116