وقتی به دنبال خرید عطر مورد نظر خود هستید، یکی از اهداف اصلی شما پیدا کردن بهترین منبع برای خرید این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است.

امروزه، این وظیفه بسیار آسان‌تر از گذشته شده است، زیرا شما می‌توانید به راحتی از طریق اینترنت به جستجو بپردازید و به بهترین سایت‌های فروش عطر و ادکلن دسترسی پیدا کنید. در این مقاله، ما به معرفی بهترین سایت فروش عطر و ادکلن خواهیم پرداخت و به شما کمک می‌کنیم تا به راحتی انتخابی مطمئن و درست برای خرید عطر یا ادکلن خود داشته باشید.

نکات مهمی که هنگام خرید عطر مردانه و زنانه باید در نظر داشته باشید!

هنگام خرید عطر و ادکلن، توجه به موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و از عطر خریداری شده رضایت کافی را داشته باشید.

اصالت عطر: به هیچ عنوان به سراغ عطرهای تقلبی نروید! متاسفانه با افزایش قیمت عطر و ادکلن‌ها، بسیاری از افراد به سراغ عطرهای تقلبی رفته اند؛ استفاده از این عطرها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند و حتی ممکن است به سلامت شما آسیب بزنند.

نوع غلظت عطر: عطرها با توجه به میزان اسانس و مواد تشکیل دهنده‌شان به 5 دسته کلی تقسیم می‌شوند؛ پرفیوم، ادو پرفیوم، ادو تویلت، ادو کلن، ادو فرش. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید عطر با ماندگاری و پخش بوی بالا را دارید، از غلظت‌های ادوپرفیوم و یا ادوتویلت استفاده نمایید.

توجه به رایحه: رایحه عطرها دقیقا مثل پوشاک و خوراک مصرفی، کاملا سلیقه‌ای است و شما باید به این نکته توجه لازم را داشته باشید. طبق تجربه معمولا بانوان به روایح شیرین و ملایم و آقایان به روایح تلخ و تند و نسبتا سنگین علاقه‌مند هستند.

دقت به طبع عطر: عطرها با توجه به عناصر به کار رفته در آن‌ها شامل سه دسته اصلی هستند؛ عطرهای با طبع خنک، گرم و معتدل. عطرهای با طبع گرم مناسب استفاده در فصول سرد سال و عطرهای با طبع خنک مناسب استفاده در فصول گرم سال هستند.

نظرات مشتریان: مطالعه نظرات مشتریانی که قبل از شما از همین عطر یا ادکلن استفاده کرده‌اند، می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری درباره محصول به دست آورید.

راهکاری برای خرید عطر با توجه به افزایش قیمت‌ها!

با توجه به افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی، متاسفانه اکثر کالاها از جمله عطر و ادکلن‌ها نیز با افزایش قیمت مواجه شده اند. به دلیل کیفیت پایین و مشکل زا بودن عطرهای تقلبی ما به شما دو راهکار زیر را پیشنهاد می‌دهیم.

۱. استفاده از عطرهای اورجینال از برندهای کمتر شناخته شده یکی از راهکارهای پیشنهادی برای خرید عطر و ادکلن با قیمت مناسب است. برای مثال عطر اجمل ساکریفایس و آرماف کلاب د نایت جز بهترین ادکلن زنانه و مردانه هستند، با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند.

۲. راهکار دومی که به شما پیشنهاد می‌دهیم، استفاده از نسخه‌های دستریز و سمپل عطرهاست. این عطرها توسط توسط فروشگاه‌ها و کمپانی‌های عطر تولید می‌شوند و کاملا اورجینال و با کیفیت هستند. برای مثال عطر لالیک لامور در حجم 100 میلی‌لیتری حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان قیمت دارد، در حالی که نسخه دستریز این عطر در حجم کوچکتر با قیمت 170 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهترین سایت فروش عطر و ادکلن!

با افزایش قیمت عطر و ادکلن‌های اورجینال، متاسفانه فروش عطرهای تقلبی و فیک در بازار افزایش یافته است. در این بین اما برخی از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی از این موقعیت سواستفاده کرده و برای اینکه سود و فروش بیشتری داشته باشد، عطرهای تقلبی را به عنوان اورجینال به فروش می‌رسانند.

این عطرهای تقلبی با عنوان مختلفی همچون طرح اصلی، های کپی (High Copy)، شرکتی، تستر و ... که با توجه به شباهت زیادی که با عطرهای اصلی دارند، امکان تشخیص برای افراد غیرمتخصص کمی سخت است. بهترین راهکار برای در امان ماندن از کلاهبرداران و خرید یک عطر صد در صد اورجینال، خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است.

چرا فروشگاه درین عطر، بهترین سایت فروش عطر و ادکلن است؟

یکی از بهترین فروشگاه‌ها و سایت‌های خرید عطر و ادکلن که نامش بر سر زبان‌ها افتاده است و با رضایت عمومی مردم مواجه شده است، فروشگاه درین عطر است. این فروشگاه برای اولین بار در ایران تمامی محصولات خود را با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رساند.

علاوه بر این مورد، قیمت گذاری فروش عطرها در فروشگاه درین عطر، به صورت رقابتی است و کف قیمت می‌باشد. ساکنین استان البرز و شهر تهران نیز امکان پرداخت درب منزل را خواهند داشت.

برای خرید عطر با گارانتی مادام العمر اصالت و تجربه خرید عطر اورجینال، به وب سایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به بررسی مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید عطر و ادکلن در نظر بگیرید، پرداختیم و بهترین سایت فروش عطر و ادکلن را نیز به شما معرفی نمودیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد و نکات کاربردی و ارزشمندی را آموخته باشید. لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

/ ۱۱۴