تهران- ایران پرس: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: با برنامه‌ریزی صحیح می توان از امکانات و ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت در تمامی حوزه ها بهره برد. 

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، «سعید جلیلی» امروز (پنجشنبه) با حضور در برنامه «صف اول» شبکه خبر به بیان برخی برنامه های خود برای چهار سال آینده پرداخت.

وی یکی از مباحث مهم دولت را تخصیص بهینه منابع دانست و تصریح کرد: تخصیص بهینه منابع باید به بهترین شکل صورت گیرد تا با کمترین هزینه بیشترین فایده ایجاد شود؛ اگر برنامه‌ریزی انجام شود می‌توان از امکانات که امروز بیشتر هم شده به خوبی استفاده کرد.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: رئیس جمهور باید سلسله مراتب و روند اجرای دستورات را بداند و یکی از مسائلی که به رئیس‌جمهوری خیلی کمک می‌کند این است که بداند روند کاری و دستوری که صادر می‌شود، در پایان به کجا می‌رسد و چه کسانی باید آن را اجرا کنند.

جلیلی یادآور شد: ما امروز برای این به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آمدیم چون کشور ما در یک فرصت تاریخی قرار دارد که فرصت‌های فراوانی در اقتصاد، سیاست، بین‌الملل، منطقه، صنعت و تمدن در اختیارش قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: رئیس‌جمهوری امروز باید بتواند این فرصت‌ها را بشناسد و به آن‌ها اشراف داشته باشد و با برنامه از آن‌ها استفاده کند.

117

بیشتر بخوانید:

حماسه‌جمهور؛ سفر انتخاباتی جلیلی به بیرجند

سعید جلیلی؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جلیلی و قاضی‌زاده در تبلیغات امروز چه گفتند؟