مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: عملیات «غوش عتصیون» عملیات قهرمانانه و پاسخ طبیعی به جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی بود.

به گزارش ایران پرس، «داود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنج شنبه در گفت وگو با رادیو قدس با اشاره به آخرین جنایت رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان «وادی الحمص» در قدس اشغالی تاکید کرد: عملیات «غوش عتصیون» تاکیدی بر این مساله است که تمام شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست هدف مقاومت فلسطین قرار دارند.

«شهاب» تصریح کرد: مردم فلسطین با دشمن اشغالگر که شهرک سازی را  در اراضی فلسطینی گسترش می دهد، مقابله خواهند کرد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت: حق طبیعی فلسطینیان است که با اشغالگری و توطئه های صهیونیستها مبارزه کنند و در عملیات های قهرمانانه نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

یک نظامی اسرائیلی شبِ گذشته (چهارشنبه) در شهرک "گوش عتصیون" Gush Etzion در کرانه باختری رود اردن به هلاکت رسید. که پس از آن نظامیان  رژیم صهیونیستی با ایجاد ایست بازرسی در منطقه گوش عتصیون در جنوب بیت لحم به دنبال عامل قتل نظامی اسرائیلی با سلاح سرد هستند.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: این نظامی به تازگی وارد دانشکده نظامی "یشیفا" شده بود و پیش‌بینی می‌شود که طی عملیاتی با سلاح سرد به قتل رسیده باشد.

139/118

بیشتر بخوانید:

هلاکت یک نظامی اسرائیلی در کرانه باختری

زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی در عملیات ضدصهیونیستی

زخمی شدن 4 نظامی صهیونیست در قدس اشغالی