جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای موضع مستحکم دبیرکل حزب الله لبنان را بیانگر وحدت و انسجام نیروهای مقاومت در عرصه‌های مختلف عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای درباره اظهارات روز پنجشنبه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: اظهارات سید حسن نصرالله، نشان دهنده پاسخ قاطع حزب الله به رژیم تروریستی اسرائیل غاصب است و این موضع قاطع همه توطئه های رژیم صهیونیستی برای نابودی مقاومت و مردم مظلوم غزه را نقش بر آب کرده است.

در این بیانیه آمده است، جهاد اسلامی تجدید میثاق حزب الله لبنان را با مقاومت اسلامی فلسطین ارج نهاده و از همه ایثاری که در راه آزادی فلسطین بذل نموده اند، تشکر و قدردانی می کند.

جهاد اسلامی در این بیانیه تاکید کرد: موضع مستحکم سید حسن نصرالله بیانگر وحدت و انسجام نیروهای مقاومت در عرصه‌های مختلف است.

جنبش حماس نیز با قدردانی از سخنرانی دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد: مواضع و سخنان روز پنجشنبه «سید حسن نصرالله» تحسین برانگیز و سیلی محکمی به «بنیامین نتانیاهو»نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ناکام گذاشتن توطئه‌های وی برای ضربه زدن به جبهه پشتیبانی ملت و مقاومت فلسطین است.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی شامگاه پنجشنبه گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر در لبنان همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و تاوان سخنی خواهد پرداخت.

نصرالله تأکید کرد: جبهه لبنان تا زمان توقف جنگ علیه باریکه غزه، دست از عملیات پشتیبانی از ملت فلسطین برنخواهد داشت.

116

بیشتر بخوانید:

سیدحسن نصرالله: انفجار تجهیزات الکترونیکی، اعلام جنگ علیه لبنان است