هیأتی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی ورزش‌های ارتش های جهان وارد مسکو پایتخت روسیه شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سرپرستی این هیات را امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح ایران برعهده دارد.

سرهنگ رضا باقری دبیر سیزم و رئیس روابط بین الملل سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح ایران در اینباره افزود:‌ امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور نیز به عنوان رئیس کمیته جودو سیزم جهان در این رویداد شرکت کرده است.

به گفته وی، در این مجمع، تیم نظامی ایران گزارش کاملی از فعالیت های ورزشی بین المللی نیروهای مسلح در سال ۲۰۲۲ شامل مسابقات تکواندو نظامیان جهان در تهران و صعود مشترک به قله دماوند به نام صعود برای صلح و همچنین فعالیت ورزشی نیروهای مسلح در سال های آینده ارائه خواهد کرد.

دبیر سیزم ایران اظهار داشت:‌ در حاشیه این مجمع، ملاقات های دو جانبه با هیات های نظامی ورزشی کشورهای مختلف از جمله میزبان برگزار می شود و درباره همکاری های دوجانبه ورزشی تبادل نظر خواهد شد.

قرار است در این مجمع که یکشنبه به کار خود پایان می دهد، امیر سرتیپ دوم فولادی و سرهنگ باقری از جمهوری اسلامی ایران مدال شایستگی سیزم را دریافت کنند.125