همزمان با حملات موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی، مردم ایران اسلامی در مناطق مختلف کشور با حضور در خیابانها و میادین از این حملات حمایت کردند و ابراز شادی کردند.

به گزارش اخبرگزاری ایران پرس، در پی تداوم شرارت‌های ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی و در راستای تصحیح سوء برداشت سران این رژیم تروریست و کودک کش از قدرت و اراده ایران در دفاع از منافع مشروع خود، ساعتی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدها موشک سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله قرار داد.

طی ماهها و هفته های اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از خطوط قرمز ایران و نقض حقوق مصرح قوانین بین المللی شرارتهایی را مرتکب شده بود و خویشتن داری ایران در این مدت این رژیم را دچار سوء برداشت کرده بود. این در حالی است که مردم ایران اسلامی که طی ماه‌ها و هفته های اخیر خواستار برخورد جدی و قاطع با شرارت‌های صهیونیست‌ها را داشتند و امشب و همزمان با پرواز موشکها از آسمان مردم شهرهای مختلف ایران با حضور در خیابانها و معابر ضمن ابراز شادی از این اقدام سبزپوشان سپاه حمایت کردند.

بر اساس این گزارش مردم قم همزمان با پاسخ و انتقام موشکی ایران از رژیم صهیونسیتی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و سایر فرماندهان جبهه مقاومت و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین با حضور در خیابان و معابر شهری به جشن و شادی پرداختند.

مردم قدرشناس قم با حضور در پشت‌بام مساجد، حسینیه‌ها و منازل نوای دل انگیز تکبیر سردادند. در برخی از خیابان‌های شهر قم نیز کاروان‌های خودرویی به راه افتاده و مردم یا حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی، فلسطین، لبنان و نمادهای مقاومت اسلامی از اقدام غرورآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

جمعی از مردم کرمانشاه نیز سه‌شنبه شب همزمان با پرواز موشکهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه اسماعیل رئیس دفتر سیاسی حماس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران، با حضور در خیابان‌های به شادی پرداختند.

مردم شهرهای مختلف استان لرستان هم با حضور در خیابان ها و معابر، از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در حمله به سرزمین‌های اشغالی با سردادن شعارهای الله اکبر و لبیک یا خامنه ای حمایت کردند.

جمع زیادی از مردم استان با حضور در معابر و خیابان ها از این عملیات غرورآفرین ابراز خوشحالی دادند و خواستار پاسخ دندان شکن به اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

مردم لرستان با موجی گسترده از ابراز خوشحالی از این عملیات غرورآفرین و منسجم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را به مردم مظلوم فلسطین و لبنان محکوم کردند.

مردمان دیار علویان گیلان نیز در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ کوبنده به جنایات رژیم صهیونیستی با تجمع در میادین اصلی شهرها و برآوردن فریادهای الله اکبر شادی کردند.

 مردم شهرهای گلستان هم از جمله گرگان و گنبدکاووس سه شنبه شب با حضور در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهرها از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

 مردم مناطق مختلف کردستان نیز، سه شنبه شب پس از عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب با تجمع در میادین اصلی به جشن و شادی پرداختند.

جمعی از مردم اهواز هم، پس از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، با حضور در خیابان‌های به شادی پرداختند.

شهروندان دارالعباده یزد نیز سه‌شنبه شب با تجمع در حسینیه ضمن با قدردانی از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر صهیونیست‌ها، با برپایی چادر جنایات این رژیم نژادپرست و کودکش را محکوم کردند.

این گزارش به روزرسانی می‌شود