عضو ارشد جنبش انصارالله یمن:

صنعا- ایران‌پرس: عضو ارشد جنبش انصارالله یمن گفت، حملات آمریکا، بریتانیا و اسرائیل، تاثیری بر موضع یمن در حمایت از غزه و فلسطین نخواهد گذاشت. 

«حميد عاصم» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایران‌پرس در صنعا تاکید کرد، حمایت از غزه و آرمان فلسطین موضع ثابت و اصولی یمن است و نگاه سیاسی در این رویکرد حاکم نیست. 

این عضو ارشد جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه صنعا به کمک‌کنندگان به رژیم صهیونیستی در حمله به الحدیده واکنش نشان می‌دهد اظهار کرد، حمله به اماکن غیرنظامی یمن، پیامدهایی دارد و حملات یمن به مواضع رژیم صهیونیستی افزایش خواهد یافت.  

«عبدالمجيد الحنش»، عضو دیگر جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایران‌پرس در صنعا تصریح کرد، هدف حملات رژیم صهیونیستی به مخازن نفتی الحدیده، عقب‌نشینی یمن از مواضع خود در حمایت از غزه و فلسطین است اما این رژیم شکست خواهد خورد. 

«عبدالمجيد الحنش» تاکید کرد، موضع رسمی یمن، تداوم حمایت از غزه و فلسطین بوده و این موضع اصولی یمن است و حملات به اسرائیل تا زمان توقف کشتار فلسطینیان در باریکه‌غزه ادامه خواهد داشت. 

«عادل راجح»، سیاست‌مدار یمنی هم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایران‌پرس در صنعا، حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده را بزدلانه خواند و گفت، چنین حملاتی نقش‌آفرینی مردم یمن را در حمایت از غزه و آرمان فلسطین تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

117