تهران-ایران پرس: نماینده حماس در ایران گفت: دشمن خیال می‌کند با این اقدامات و به شهادت رساندن برخی از رهبران مقاومت پیروز می‌شود در حالی که این یک خیال اشتباه است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت فلسطین حماس در ایران در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید یحیی سنوار که صبح امروز سه‌شنبه اول آبان در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شخصیت یحیی سنوار شخصیتی الهام بخش است.

وی ادامه داد: امروز در دنیا شهید سنوار را بیش از یحیی سنوار می‌شناسند.

نماینده جنبش مقاومت فلسطین گفت: دشمن خیال می‌کند با این اقدامات و به شهادت رساندن برخی از رهبران مقاومت پیروز می‌شود در حالی که این یک خیال اشتباه است.

قدومی در پایان خاطرنشان کرد: خون پربرکت شهید سنوار راه جدیدی برای نابودی رژبم اسرائیل این غده سرطانی در منطقه فراهم خواهد کرد.

علاءالدین بروجردی، نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار گفت: بدون تردید شهادت السنوار در جبهه مقاومت اثر دارد؛ اما اثر آن مثبت و موجب اقتدار بیشتر خواهد بود.

وی افزود: دیدیم که در این فاصله کوتاه یکی از سران نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید. این آغاز کار است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با صراحت به آن‌ها گفتیم اگر صهیونیست‌ها اشتباهی انجام دهند، پاسخ آن جدی‌تر خواهد بود.

بروجردی اظهار داشت: همه دنیا می‌دانند تمام مراکز نظامی آن‌ها در تیررس موشکی ما هستند؛ اگر اشتباه کنند، متضرر اصلی آن‌ها هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در دفتر حماس اظهار داشت: امروز جنگ، جنگ جهانی است و آمریکا انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها تلاش می‌کنند حماس را شکست دهند اما نه تنها موفق نشدند، بلکه امروز بالاترین دستاورد را از شهدای مظلوم غزه بدست آوردیم. 

وی افزود: این حقیقت برای دنیا آشکار شد و در آمریکا و دیگر کشورها فریاد دفاع از فلسطین و ستمگری به گوش جهانیان رسید؛ این‌ها نشانه پیروزی خط مقاومت است. 

رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد: یحیی السنوار مرد بزرگی بود که جهاد کرد؛ این عنوان و شهادت بر او مبارک باشد، و ان‌شاءالله پیروزی را هر چه سریع‌تر فراهم خواهد کرد.

116