خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی در نزد مقاومت فلسطین از نخست‌وزیر این رژیم خواستند تا با طرح پیشنهادی آمریکا برای تبادل اسرا و آزادی اسرا موافقت کند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، خانواده‌های اسرای صهیونیست با ابراز نگرانی از کارشکنی مجدد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توافق تبادل اسرا، گفتند که از نتانیاهو می‌خواهیم به صراحت موافقت خود با این طرح را اعلام کند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست با بیان اینکه افراطی‌ها در کابینه نتانیاهو به دنبال تداوم بی‌پایان جنگ هستند، نسبت به سنگ اندازی برخی از سیاستمداران در کابینه برابر حصول توافقی برای تبادل اسرا ابراز نگرانی کردند.

این در حالی است که معترضان به سیاست های بنیامین نتانیاهو در تل آویو و شهرهای دیگر سرزمین های اشغالی، با حضور در تظاهرات گسترده ای، خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرای صهیونیست شدند.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

117

بیشتر بخوانید:

موافقت نتانیاهو برای دستیابی به توافق مبادله اسرا