نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد بین المللی جام اوپن زاگرب با پیروزی مقابل حریف گرجستانی موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، رقابت فینال و رده‌بندی چهار وزن دوم کشتی آزاد جام اوپن زاگرب در حالی از شامگاه امشب پنجشنبه آغاز شد که محمد نخودی با نتیجه شش بر صفر «آوتاندیل کنتچادزه» گرجستانی را شکست داد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که با حضور شش کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار شد، محمد نخودی در دیدار نخست با نتیجه هفت بر سه، «جوزف لاورنس» از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه چهار بر یک از سد «عبدالله شیخ اعظمی» دیگر نماینده کشورمان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

نخودی در این مرحله با نتیجه شش بر شش ایوان ویک از آمریکا را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در این دیدار مقال «آوتاندیل کنتچادزه» از گرجستان با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

شیخ اعظمی دیگر نماینده کشورمان که مقابل نخودی مغلوب شده بود، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۶ از سد لاورنس از آمریکا گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

شیخ اعظمی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب و یک از آمریکا شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

رقابت‌های کشتی رنکینگ‌دار کرواسی از روز گذشته (چهارشنبه) در شهر زاگرب آغاز و تا یکشنبه ادامه دارد.

این مسابقات در ۲ رشته آزاد و فرنگی پیگیری خواهد شد. در کشتی آزاد ۱۱ نماینده ایران و در رشته فرنگی پنج منتخب این رشته راهی کرواسی شدند.

117

بیشتر بخوانید:

رقابت‌های کشتی آزاد جام اوپن زاگرب، 4 ملی پوش ایران فینالیست شدند

تیم منتخب کشتی فرنگی راهی کرواسی شد