وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی که رخ می‌دهد با دروغ پردازی به تهران نسبت می‌دهند، تصریح کرد: دروغ پردازی آمریکایی ها به دلیل اشراف کامل ایران بر منطقه است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره این‌که پس از پایان رسمی تحریم‌های تسلیحاتی، غرب اعلام کرد تحریم‌های تسلیحاتی دیگری علیه ایران وضع خواهد کرد گفت: ایران در زمینه تسلیحات پیشرفت‌های بسیار بزرگی داشته و تمام این پیشرفت‌ها هم در دوران تحریم بوده است.

سرتیپ آشتیانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف حوزه صنایع دفاعی مانند صادرات، ارتباط و تعاملات با کشورهای دیگر درخصوص مباحث نظامی قطعا توفیقات بیشتری به دست خواهد آورد و این چیزهایی که این کشورها می‌گویند غالبا شعار و فرافکنی است و هیچ کدام اعتبار ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: دکترین دفاعی ایران اساسا مبتنی بر اصل بازدارندگی توسعه یافته است؛ برای ایجاد بازدارندگی واقعی، داشتن توانایی نظامی و تسلیحاتی معتبر و در اختیار داشتن نیروهای مسلح قدرتمند و مجهز نقشی اساسی دارد.

116

بیشتر بخوانید:

آشتیانی: امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز باید با مشارکت کشورهای منطقه تامین شود

وزیر دفاع: وزارت دفاع در مسیر بازدارندگی موثر تلاش می‌کند