«راجا ناصر عباس جعفری» عضو مجلس سنای پاکستان در پیامی ضمن محکوم کردن نقض تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم صهیونسیتی گفت: انجام این اقدام ناقض حقوق بین‌الملل رژیم صهیونسیتی با حمایت لجستیکی و سیاسی آمریکا تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس از اسلام آباد، «علامه راجا ناصر عباس جعفری» رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین و عضو مجلس سنای پاکستان گفت: اگرچه حمله موشکی رژیم صهیونسیتی به ایران با شکستی مفتضحانه مواجه شد اما این اقدام ناقض قوانین بین‌المللی بوده و باید شدیداً محکوم شود.

وی افزود: این تهاجم شکست خورده رژیم تروریستی صهیونیستی ثابت کرد که این جنگ فقط جنگ غزه نیست، بلکه جنگ جهان اسلام است. وی با بیان اینکه رژیمی صهیونسیتی ادعا کرده که در حال ساختن یک خاورمیانه جدید است، اظهار داشت: کشورهای مسلمان و منطقه باید بدانند اهداف واقعی رژیم صهیونسیتی و حامیانش حفظ بقا و‌ هژمونی تهدید شده خود از سوی جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در منطقه بوده و در این راستا می‌خواهند با تداوم جنایات ضد بشری دامنه جنگ را گسترش دهند.

علامه جعفری با بیان اینکه افسار گسیختگی رژیم صهیونسیتی امنیت و صلح تمام جهان را تهدید می کند، تاکید کرد: موضوع نگران کننده تر که جامعه جهانی نباید به آن بی‌توجه باشد حمایت لجستیکی و ارائه اطلاعات از سوی آمریکا به رژیم‌ صهیونسیتی برای حمله به ایران است که نشان‌دهنده خواست این کشور مدعی حقوق برای تداوم خشونت‌ها و جنگ است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت اسلامی از جمله حماس، حزب الله و سایر گروه ها در عراق و یمن با حمایت جمهوری اسلامی ایران توانسته اند مانعی بزرگ دربرابر اهداف متجاوزانه رژیم صهیونسیتی و آمریکا ایجاد کنند گفت: زمان آن فرا رسیده تا تمام کشورهای اسلامی نیز بصورت مالی و تسلیحاتی از این جبهه حمایت کنند.

112