سفیر بولیوی در ایران عنوان کرد:

تهران-ایران پرس: سفیر بولیوی در ایران با بیان اینکه همه ما به فلسطینیان بدهکار هستیم، تاکید کرد: باید از چنین رویدادهایی برای شناخته شدن بیشتر تمدن کشورهای حوزه مقاومت استفاده بکنیم.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، رومینا گودالوپه پرز راموس، سفیر بولیوی در ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه رویداد فرهنگی، تاریخی و بین‌المللی «سرزمین تمدن‌ها» گفت: از شهرداری تهران برای برپایی این مراسم که می‌تواند تمدن هزار ساله کشورهای محور مقاومت را نشان دهد، تشکر می کنم.

وی افزود: در واقع غرب به دنبال جنگ در کشورهای منطقه غرب آسیا است. متاسفانه آنها نگذاشتند که تمدن و فرهنگ هزاران ساله این کشورها شناخته شود.

سفیر بولیوی در ایران گفت: قدردانی می‌کنم از کسانی که در مقابل این جنایت‌هایی که بخشی از آن در این رویداد به نمایش گذاشته‌اند، دفاع می‌کنند.

رومینا گودالوپه پرز راموس تصریح کرد: به شهرداری تهران که به زیبایی توانسته نماد کشورهایی را که صاحب تمدن‌های هزار ساله هستند را نشان دهد، تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه همه ما به فلسطینیان بدهکار هستیم، تاکید کرد: باید از چنین رویدادهایی برای شناخته شدن بیشتر تمدن کشورهای حوزه مقاومت استفاده بکنیم.

116

بیشتر بخوانید:

افتتاح رویداد سرزمین تمدن‌ها