خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین

خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین پنجشنبه شب با بیان اینکه کارآیی مقاومت ثابت شده و این مساله غیر قابل انکار و خدشه ناپذیر است، گفت: مقاومت در برابر رژیم اشغالگر، حق ملت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، مشعل خاطرنشان کرد:مقاومت سینا، جنوب لبنان و غزه را از اشغالگری آزاد کرد، حال آنکه مذاکرات هیچ نتیجه‌ای نداشته و حتی به شهادت یاسر عرفات هم منجر شد.

وی افزود: برخی رهبران فلسطینی مسیر سازش و مذاکرات را چه با حزب کار و چه لیکود تجربه کردند و این مسیر هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته و ما مسیر مقاومت را در پیش گرفتیم و کسی نمی‌تواند سرزنشمان کند.

وی افزود: ️آنچه ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) اتفاق افتاد موجب حمایت از مسجد الاقصی شد و دشمن اشغالگر را به لرزه درآورد و امید شکست این دشمن اشغالگر را در درون امت زنده کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به  جنایات صهیونیست ها، از روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

شکست فاجعه بار صهیونیست‌ها، هلاکت بیش از هزار صهیونیست و از دست دادن برخی شهرک‌ها و مقرهای نظامی، باعث شده سران این رژیم در روزهای اخیر بارها غیرنظامیان و مردم بی گناه غزه را هدف قرار داده و با محاصره این شهر جنایت جنگی مرتکب شده اند.125