خطیب موقت نماز جمعه تهران:

تهران- ایران پرس: خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به شکست های پی درپی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین گفت: صهیونیست‌ها در صورت ادامه تجاوزات باید منتظر معجزه مقاومت غزه و حزب الله که همینه رژیم صهیونیستی را لگدمال می‌کنند، باشند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد» در نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، صهیونیست‌ها هفت جنگ با مقاومت اسلامی و حماس داشتند که در همه هفت جنگ شکست را پذیرفتند، تصریح کرد: در این جنگ‌های هفت‌گانه، ارتش‌های کلاسیک و دولت عربی حضور نداشتند. بلکه در این جنگ‌ها انقلاب اسلامی، ایمان، عقیده، شجاعت، معنویت حضور داشت و در برابر جهالت قرون وسطی قدعلم کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران آخرین عملیات پیروزمندانه علیه صهیونیست ها، عملیات طوفان الاقصی عنوان کرد و گفت: تجربه چهار دهه گذشته، گواه آینده است و صهیونیست‌ها در صورت ادامه تجاوزات باید منتظر معجزه مقاومت غزه و حزب الله که همینه رژیم صهیونیستی را لگدمال می‌کنند، باشند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به سخنان تحلیل‌گر رسانه صهیونیستی که می‌نویسند به نظر من، روز به روز بیشتر در باتلاق غزه غرق می‌شویم، تصریح کرد: صهونیست‌ها بعد از تحمیل هزینه‌های سنگین نظامی، سیاسی و اقتصادی و گسترش نفرت جهانی، به هیچ یکی از اهداف تعریف شده برای تهاجم به غزه و قتل عام و کشتار زنان و کودکان دست نیافتند و شاهد خوی درندگی، جنایت، انفعال و بیچارگی این رژیم هستیم.

وی با بیان اینکه تل‌آویو بیش از یک سال است با بزرگترین چالش مواجهه شده، تصریح کرد: جنگ گسترده فرسایشی از جنوب، شمال و غرب همراه با آتش غزه، یمن، لبنان و عراق، سبب شده رژیم صهیونیستی و تلاویو امروز به موجودیت ننگین و امنیت خود فکر کند. چرا که از به نظر برخی از صاحبنظران غربی، اسرائیل تمام شده است و رژیم اشغال‌‍گر از نظر اقتصادی، سیاسی، امنیتی و واقعیت اجتماعی به شدت ناپایدار و متزلزل است.

خطیب نماز جمعه تهران درباره صحبت‌های بازرس سابق سازمان ملل خاطرنشان کرد: وی تاکید دارد که حمله موشکی ایران (وعده صادق ۲)، پیچیده‌ترین و متراکم ترین، حمله موشکی بالستیک جهان است که هشدار جدی برای رژیم تلاویو و شرکای آن درباره اقدامات تلافی جویانه به همراه داشته و باید جهان اسلام به اصولی که این قدرت را خلق کرده، ثابت قدم باشد و عقلانیت، معنویت، شجاعت و وحدت کلمه در حوزه کلام خدا، پیامبرعظم(ص) و اهل بیت او ایفا کنند.

117