ایران‌پرس: شاید کمتر کسی باشد که نام گروهک تروریستی منافقین یا همان مجاهدین خلق را نشنیده باشد. گروهکی که با پیروزی انقلاب اسلامی، بنا را بر ضدیت با جمهوری اسلامی قرار داد.

ضدیت منافین با جمهوری اسلامی فقط به عرصه سیاسی محدود نشد و به مرور وارد فاز توطئه، حذف فیزیکی، بمب‌گذاری و همکاری با دشمن شد.  

کارنامه منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی سراسر دشمنی، جنایت و ترور است.

منافقین بیش از 17 هزار نفر از زنان، مردان، کودکان و مسئولان کشوری و لشکری ایران را ترور و شهید کردند.  

امروز برای یک ایرانی وطن‌دوست هرگز منافقین جایی در عرصه سیاسی و اجتماعی ندارد و به‌تنها موضوعی که می‌اندیشد، محاکمه این جنایت‌کاران است.

دشمنی آشکار منافقین با ملت ایران فقط محدود به جنگ هشت ساله رژیم بعث صدام با ایران نشد و در حوزه‌های مختلف تداوم یافت.

«ناصر کنعانی»، سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت:

"در طول سالیان طولانی گذشته، عملکرد جنایت‌آمیز سازمان تروریستی منافقین در حق ملت ایران و همراهی با رژیم بعث صدام کاملاً روشن است."

همکاری با رژیم اسرائیل در ترور شخصیت‌های نظامی و دانشمندان هسته‌ای و تلاش برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در ایران، بخشی دیگر از کارنامه‌سیاه منافقین است. 

گروهک منافقین در بیش از چهار دهه گذشته همه اشکال توطئه را برای عبور از جمهوری اسلامی به کار گرفت اما در نگاه ملت ایران، منافقین، گروهی است که از دستانش خون می‌چکد و خیرخواه ایرانی‌ها نیست.  

این گروهک تروریستی حتی در نگاه درون‌سازمانی خود نیز با انشقاق گسترده روبه‌رو شده است.   

«حسن حیرانی»، عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقین در کمپ آلبانی با اشاره به سختی‌های فراوان در این فرقه گفت:

"از سال 2003 فرد جدید عضو فرقه مجاهدین نشد و همان اعضای قبلی هم جدا شدند و حتی بچه‌های خودشان را نتوانستند نگه دارند.» 

منافقین در تحولات و اغتشاش سال گذشته در ایران هم ورود کردند و در جریان جنگ‌ترکیبی آمریکا، انگلیس و اسرائیل با جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کردند.

ناامنی، هراس‌افکنی و در نهایت بی‌هویت ‌کردن ملت ایران، راهبرد جنگ‌ترکیبی دشمنان جمهوری اسلامی در جریان اغتشاش سال گذشته بود.  

جایگاه نداشتن منافقین، دیگر ضد انقلاب‌ها و حامیان‌شان نزد مردم ایران، اغتشاش پاییز گذشته در برخی شهرهای ایران را به شکست کشاند.        

آنچه اما امروز خواست ملت ایران از دستگاه‌های سیاسی و قضایی است، پیگیری جنایت‌‌های منافقین و محاکمه این گروهک تروریستی و عناصر آن است.    

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت:

"ایران در پیگرد قانونی اعضا و رهبران منافقین از همه ظرفیت‌های موجود در حوزه سیاسی و حقوقی و همچنین از ظرفیت‌های موجود در حوزه پلیس بین‌الملل استفاده خواهد کرد."

دادگاه کیفری یک استان تهران هم اعلام کرد، 104 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین به‌عنوان متهم محاکمه می‌‌شوند.   

رئیس قوه قضائیه ایران در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت:

"منافقین هزاران نفر را شهید، شکنجه، معلول و مجروح کردند، خانواده این افراد شاکی هستند و منافقین باید به سزای اعمالشان برسند."

با توجه به حضور سرکردگان و عناصر گروهک منافقین در برخی کشورهای اروپایی، نهادهای قضایی و حقوق‌بشری غربی نیز مسئولیت دارند آنان را تحت پیگرد و محاکمه قرار دهند.

محسنی‌اژه‌ای در گفت وگو با شبکه المیادین تصریح کرد:

"مناقین به کشورشان خیانت کردند و کشورهای غربی که به این‌ها پناه داده‌اند، اگر واقعا ملتزم به ضوابط بین‌المللی هستند، باید منافقین را تحویل دهند."