تهران- ایران پرس: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بیانیه‌ای در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی صادر کرد.

نظامیان صهیونیست، بامداد امروز (چهارشنبه) به معتکفان داخل مصلی القبلی در مسجد الاقصی حمله کرده و آنها را مورد ضرب و جرح قرار دادند وشماری را زخمی و بازداشت کردند.

کشورها و برخی از شخصیتهای منطقه حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی در مسجد الاقصی را محکوم کردند و این اقدام را نقض قوانین حقوق بشر دانستند.  

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز چهارشنبه در بیانیه ای تاکید کرد: جنایات رژیم اشغالگر قدس در مسجد الاقصی، نمادهای تباهی رژیمی است که از ابتدا بر پایه اشغالگری، خونریزی و جنایت بنا نهاده شده و با تنفس مصنوعی غرب به حیات شوم خود ادامه داده است.

در این بیانیه آمده است، جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در مسجد الاقصی که منجر به جراحت و بازداشت معتکفین روزه دار فلسطینی در قبله گاه اول مسلمانان شد، پرده‌ای دیگر از توحش ذاتی این رژیم نامشروع را در برابر دیدگان افکار عمومی دنیا به نمایش گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است، سران رژیم صهیونیستی در واکنش به نمایان شدن نشانه‌های سقوط و اضمحلال داخلی، راهی به جز سرکوب فلسطینیان و انجام حملات ددمنشانه به سوریه و سایر مناطق به ذهنشان خطور نکرده است.

در این بیانیه تاکید شده است، امروز نماد‌های استیصال منطقه ای، فرامنطقه‌ای و داخلی در اراضی اشغالی به اندازه‌ای پررنگ شده است که حتی حامیان همیشگی جنایات این رژیم نیز نسبت به بقای حداقلی آن به دیده تردید می‌نگرند. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در بیانیه خود تاکید کرده است سازمان‌های بین المللی  به انفعال خود در برابر این جنایات و مدارا با رژیم سرکوبگر صهیونیستی پایان دهند، امروز افکار عمومی دنیا بیش از پیش ماهیت و شکل جنایات تل آویو علیه فلسطینیان را درک می‌کند و انتظاری جز برخورد قاطعانه با این جنایات از سوی مراجع حقوقی و سیاسی بین المللی ندارد.

117

بیشتر بخوانید:

یورش اسرائیلی‌ها به‌مسجدالاقصی و بازداشت فلسطینی‌ها