شهدای غزه

آمارهای رسمی فلسطین نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی فقط در یک شبانه روز ۹۰۰ کودک فلسطینی را در بمباران های مناطق مختلف باریکه غزه به شهادت رسانده است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) ضد مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌ها به ویژه مساجد و مراکز درمانی باریکه غزه را بمباران می کند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه  هر روز آمار شهدای حملات و بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر می کند.

«اشرف القدره»  سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین امروز (یک شنبه) در جدیدترین آمار خود اعلام کرد،  شمار کودکان شهید شده در بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی در باریکه غزه به ۴۸۰۰ کودک افزایش یافته است.

این کودکان به همراه شمار دیگری از غیرنظامیان فلسطینی در جریان بمباران شدید ورودی بیمارستان القدس در محله تل الهوا در غزه، بمباران بازار البساطات در محله الشجاعیه غزه، بمباران ۳خانه در غزه و اردوگاه المغازی و همچنین بمباران محله النصر در غرب غزه و حمله هواپیماهای رژیم اسرائیل به گروهی از آوارگان فلسطینی در منطقه ساحلی غرب شهر دیر البلح به شهادت رسیدند.

شمار شهدای فلسطینی از هفتم اکتبر تاکنون به نه هزار و 770 نفر رسیده است که از این تعداد چهار هزار و 800 نفر کودک هستند.

116

بیشتر بخوانید:

افزایش شمار شهدای غزه به ۹۷۷۰ تن

آمار شهدای غزه به ۹۴۸۸ نفر رسید

افزایش شمار شهدای غزه به ۸۵۲۵ نفر