به گزارش خبرگزاری ایران پرس ؛ وزارت کارهای عام المنفعه و حمل و نقل لبنان امروز دوشنبه بازدیدی را از فرودگاه بین المللی رفیق حریری برای سفراء وخبرگزاری های لبنانی و خارجی فراهم کرد. 

این بازدید میدانی برای تکذیب ادعای روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" انجام شد زیرا این روزنامه مدعی شده بود که حزب الله تسلیحات و موشک هایی را در داخل فرودگاه بین المللی رفیق حریری پنهان کرده است. 
خبرنگار خبرگزاری ایران پرس که در فرودگاه بین المللی رفیق حریری حضور یافته بود ، اعلام کرد : بیش از 14 اتوبوس خبرنگاران و تعداد زیادی از دیپلمات ها ، سفراء و کنسول ها و همچنین گروهی از وزرای لبنانی را به فرودگاه بین المللی رفیق حریری منتقل کردند. 
علی حمیه وزیر کارهای عام المنفعه و حمل و نقل در کنفرانس خبری پس از بازدید میدانی گفت : گزارش روزنامه دیلی تلگراف تخریب نام و آوازۀ فرودگاه بیروت (رفيق حريري) محسوب می شود. 
حمیه افزود : لبنان دادخواستی را علیه روزنامه دیلی تلگراف تهیه خواهد کرد زیرا این روزنامه همه کشور لبنان را و نه فقط فرودگاه بيروت را تخریب معنوی کرد. 
حمیه اعلام کرد : آنچه در جریان است ، در حکم جنگ روانی علیه لبنان است ولی بازدید امروز ثابت کرد که گفتۀ دیلی تلگراف بیهوده ومملو از دروغ می باشد . 

22