جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، را به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تسلیت گفت.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند."

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اظهار داشت: شهادت رهبر ملی بزرگ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت می گوییم.

جهاد اسلامی اضافه کرد: عملیات کوردلانه ای که دشمن جنایتکار علیه نمادی از نمادهای مقاومت انجام داد، هرگز ملت ما را از تداوم مقاومت برای متوقف کردن جنایات دشمن صهیونیستی که از حد خود گذشته است، متوقف نخواهد کرد.

این بیانیه می افزاید: ما مراتب تسلیت خود را به برادران در جنبش حماس و خانواده این رهبر بزرگ و حامیان و دوستداران آن ابراز می داریم و بر همبستگی با برادران در جنبش حماس در مقاومت علیه رژیم غاصب تاکید داریم.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در اظهاراتی گفت: ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس ضایعه بزرگی برای ملت فلسطین است.

محمد الهندی افزود: حماس جنبش بزرگی است و هر جای خالی را مستقیما پر خواهد کرد و هنیه از دوران کودکی به دنبال شهادت بود.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: دشمن اگر گمان کند با ترور رهبران مقاومت می‌تواند آن را شکست دهد، کاملا به اشتباه رفته است.

117

بیشتر بخوانید:

واکنش مقامات حماس به شهادت «اسماعیل هنیه»

حماس شهادت «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت

واکنش مقامات کشورهای جهان به شهادت «اسماعیل هنیه»