مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی لشکر السهل واقع در پادگان بیت هلل را با موشک‌های فلق ۲ هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، مقاومت اسلامی لبنان همچنین ساختمان متعلق به اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک اشغالی مسکاف را هدف قرار داد که به منجر به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها شد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز گزارش داد که حمله موشکی از لبنان باعث آتش سوزی در منطقه المالکیه در شمال فلسطین اشغالی شده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

در تحولی دیگر، مقاومت اسلامی عراق در ادامه حملات به اهداف رژیم صهیونیستی در راستای حمایت از مردم نوار غزه، روز شنبه نیروگاه برق «رابین» در قیساریه را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک منطقه نظامی در سرزمین های اشغالی فلسطین را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.125