حزب‌الله لبنان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان با ۱۳ عملیات مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت آن، روز یکشنبه (۲۹ مهرماه ۱۴۰۳) محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک‌های «کتسرین» و «یفتاح» را با تعدادی موشک مورد اصابت دقیق قرار دادند.

حزب‌الله در سه عملیات دیگر حمله ای موشکی به محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «معالیه گولانی»، شهرک «مسگاو عام» و منطقه «وادی هونین» انجام داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین با تعداد قابل توجهی موشک، محل استقرار نظامیان اشغالگر در شهرک‌های «ادمیت»، «شلومی» و «یعرا» را به صورت دقیق زیر آتش گرفت.

حزب‌الله در عملیاتی دیگر به نظامیان رژیم صهیونیستی مستقر در منطقه «السدانه» در مزارع اشغالی «شبعا» با چند موشک حمله کرد.

مقاومت لبنان همچنین گزارش داد: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت آن، پایگاه «فیلون» در شهرک «روش بینا» واقع در شرق شهر اشغالی «صفد» را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که ۱۵ تیم اطفاء حریق درحال تلاش برای مهار آتش‌سوزی ناشی از حملات حزب‌الله در صفد، «عمیعاد» و روش بینا هستند.

116