شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی، تحت حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی تعرض کردند.

به گزارش ایران پرس، شهرک نشینان صهیونیست امروز (چهارشنبه) پس از یورش به صحن های مسجدالاقصی شعارهای ضد اسلامی سر دادند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، تعرض شهرک نشینان به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان صهیونیست انجام می شود.

این درحالی است که سران کشورهای عربی و جامعه بین الملل همچنان به سکوت خود در قبال اقدامات هتاکانه صهیونیستها علیه مقدسات فلسطینیان ادامه می دهند.

مسجد الاقصی به جولانگاه نظامیان و شهرک‌‌نشینان صهیونیست برای از بین بردن هویت اسلامی و مسیحی بیت المقدس و جایگزین کردن آن با نمادهای صهیونیسم تبدیل شده است.

سازمان آموزشی،علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) اکتبر2017 اعلام کرد، مسجدالاقصی متعلق به مسلمانان است و هیچ ارتباطی به یهودیان ندارد.

در خبری دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خصمانه خود بار دیگر به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن یورش بردند.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز (چهارشنبه) با یورش به جنوب شهر الخلیل و  اردوگاه «الدهیشة» در جنوب بیت لحم، با جوانان فلسطینی درگیر شدند و با گلوله و گاز اشک اور به آنها حمله کردند. 

نظامیان صهیونیست با یورش به منازل فلسطینیان، 13 فلسطینی را بازداشت کردند. 

صهیونیست‌ها برای دستیابی به اهداف توسعه‌طلبانه خود روزانه به مناطق مختلف فلسطین حمله و فلسطینیان را با ادعاهای واهی بازداشت می‌‌کنند.

هیأت رسیدگی به امور اسیران فلسطینی در گزارشی، شمار فلسطینیان دربند رژیم صهیونیستی را شش هزار و 500 نفر اعلام کرد که در میان آنان بیش از 230 کودک، حدود 50 زن، 500 زندانی بدون اتهام و یکهزار و 800 بیمار دیده می ‌شود.

116

بیشتر بخوانید:

هشدار حماس به تعرض مکرر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

بازداشت یک میلیون فلسطینی از ابتدای اشغال سرزمین فلسطین