صدها تن از حامیان فلسطین در انگلیس در پایتخت و چندین شهر دیگر با برگزاری تظاهرات جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، تظاهرکنندگان انگلیسی امروز (شنبه) برای سی‌وسومین هفته پیاپی با حضور در شهرهای مختلف، ضمن اهتزاز پرچم‌های فلسطین خواستار توقف جنگ در این منطقه و آزادی سرزمین‌های اشغالی شدند.

معترضان در شعارهای خود اجرای دستورات دیوان بین‌المللی دادگستری و کیفری درباره توقف فوری جنگ غزه و بازداشت سران اسرائیل را خواستار شده و برلزوم توقف فروش سلاح به رژیم صهیونیستی و اخراج سفیر این رژیم سفاک از خاک انگلیس، تاکید داشتند. 

راهپیمایی امروز در لندن همانند تظاهرات هفت ماه گذشته، با حمایت ائتلاف توقف جنگ، دوستان الاقصی، کارزار حمایت از فلسطین و شمار دیگری از نهادهای حقوق بشری و اسلامی برگزار شد.

هر هفته هزاران نفر از حامیان فلسطین در شهرهای مختلف انگلیس تظاهرات کرده و فریادهای ضد اسرائیلی سر می‌دهند. هر دو هفته یکبار نیز معترضان در پایتخت گردهم آمده و در چارچوب «روز ملی اقدام» تظاهرات می‌کنند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی از 15 مهر 1403 - هفتم اکتبر 2023 با حمایت همه‌جانبه آمریکا نسل کشی گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته است.

117

بیشتر بخوانید:

تجمع حامیان ملت فلسطین مقابل ساختمان دفتر نخست وزیر انگلیس

 

تظاهرات مردم انگلیس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین