معاون راهبردی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه شهادت قهرمانانه سنوار، خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی صهیونیست‌ها کشید، گفت: شهادت سردمداران پرافتخار ایثار و شهادت نه تنها ضربه‌ای به درخت تنومند مقاومت نخواهد زد بلکه ریشه‌های آن را قوی‌تر نیز می‌کند.

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است. خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، محمدجواد ظریف با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهید «یحیی سنوار» فرمانده قهرمان مقاومت، نوشت مجاهد قهرمان، شهید یحیی سنوار، بزرگ پرچم‌دار مقاومت در برابر اشغال‌گران صهیونیست پس از یک عمر مبارزه و پایمردی در راه دفاع از حقوق مردم سربلند فلسطین سرانجام به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به یاران شهیدش ملحق شد.

وی افزود: او که سال‌ها خار چشم اسراییل و سدی مستحکم در برابر تجاوزگری تل‌آویو بود در آخرین پرده زندگی دنیایی‌اش نیز با شهادتی قهرمانانه به دیدار معبود شتافت تا خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی نتانیاهو و تیم جنایتکارش بکشد.

وی خاطر نشان کرد: بی‌گمان، شهادت سنوار و هنیه و نصرالله و سلیمانی و دیگر سردمداران پرافتخار ایثار و شهادت نه تنها ضربه‌ای به درخت تنومند مقاومت نخواهد زد بلکه ریشه‌های آن را قوی‌تر نیز می‌کند که نشانه‌های آن را امروز می‌توان در نگاه نوجوانان و جوانان لبنانی و فلسطینی و حماسه‌آفرینی مبارزان در جنوب لبنان و سراسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین دید، روح این شهید والامقام شاد، یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

/114

بیشتر بخوانید:

ابعاد پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی درمورد شهادت «یحیی السنوار»

اقامه نماز غایب بر شهید «یحیی السنوار» در مساجد ویران شده خان یونس

جبهه مقاومت با شهادت سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت

بازتاب شهادت یحیی سنوار در روزنامه‌های صبح روز شنبه

عراقچی: شهید سنوار شجاعانه تا آخرین نفس در صحنه نبرد جنگید

عبدالملک الحوثی: سنوار در میدان شرف به شهادت رسید

شهادت یحیی السنوار؛ رسوایی صهیونیست‌ها و اسطوره شدن سنوار