تهران- ایران پرس: شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از مناظره دوم در جمع خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، دومین مناظره انتخاباتی، پنجشنبه شب با عنوان «خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت» برگزار شد.

در پایان این مناظره، کاندیداها در اظهارات کوتاهی نظراتشان درباره این مناظره را بیان کردند.

«محمدباقر قالیباف»: مناظره دوم در حوزه مسائل اقتصادی بود و بحث ها جذاب تر و کارشناسی تر شد و کیفیت بهتری نسبت به قبل داشت.

«امیرحسین قاضی زاده هاشمی»: این مناظرات اشکالی دارد و آن این است که افراد به بیان نظرات می پردازند،نظرات مثبت است و همه می خواهند عدالت را گسترش دهند اما واقعیت این است که وقتی فرد منتخب سر کار گماشته می شود، تیم اجرایی او افرادی می شوند که او را حمایت کرده اند، خیلی مهم است که افراد جهادی باشند. ارزش و نگاه تیم همراه رئیس جمهور مغفول می ماند.

«مصطفی پورمحمدی»: امشب مناظرات جدی تر شد، اگر می شد مناظرات رفت و برگشتی بود و صرفا یک طرفه نبود بهتر می شد. باید کفتگوها جدی تر و نقدها وجود داشته باشد.

«علیرضا زاکانی»: از مردم که با حوصله مناظره را دیدند تشکر می کنم و امیدوارم پاسخ ها را دریافت کرده باشند. باید از حرف های کلی عبور کرد و به موضوعات قابل بررسی رسید. موضوعات مطرح شده، دغدغه همیشگی بوده است؛ کشور نیازمند تحول است که برنامه های عملی نیاز دارد. مسبب وضع موجود مسئول دهه ۹۰ است و بی صبرانه منتظر مناظره با او هستم.

«سعید جلیلی»: این مناظرات کمک می کند تا مردم به انتخاب خود نزدیک شوند و انشالله آنچه خیر مردم است رقم بخورد. منظور از «یک ایران جهش» بعد از انتخابات نیست بلکه شامل نقش قبل از انتخابات و مشارکت پرشکوه مردم نیز می باشد تا نشان دهد ملت ما به سمت پیشرفت حرکت خود را ادامه خواهد داد.

«مسعود پزشکیان»: اگر صادقانه برای مردم خدمت کنیم، مردم شریف هستند. باید همانگونه که می گوییم عمل کنیم این مردم همان مردمی هستند که ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رای دادند. با مردم صادق باشیم و دغدغه مردم در رفتار و عمل ما باشد.

117

بیشتر بخوانید:

بخش دوم، دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت ارتقای نظام سلامت

بخش سوم، دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع ارتقاء نظام آموزش