مراسم رژه راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله 22 بهمن با حضور حماسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) به طور همزمان در سراسر کشور به دلیل مقابله با شیوع بیماری کرونا و رعایت عدم برگزاری تجمعات، به صورت موتوری و خودرویی و همچنین در بستر فضای مجازی آغاز شد.

براساس این گزارش بسیاری از شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» با تزیین موتور و خودرو و جلوه‌های بصری جدیدی خلق کردند.

این شرکت کنندگان همچنین با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی ابراز شادی می‌کردند.

همچنین جمعی از جوانان در ورودی راهپیمایی خودرویی اقدام به شیشه نویسی خودروها با شعارهای انقلابی کردند.

حضور خانواده معظم شهدا به همراه تصاویر زیبایی از شهیدان، زینت‌بخش این مراسم است. همچنین حضور نمایندگان اقوام با لباس‌های محلی جلوه ای خاص به این مراسم بخشیده است.

مردم برای شرکت در راهپیمایی فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir حضور خود را ثبت کرده و شعار و پوستر انتخاب کنند.

ملت ایران با حضور گسترده دراین راهپیمایی، یک‎بار دیگر با آرمان‎های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‎‌کنند.

«نصرالله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره این مراسم می‌گوید: تمام رسانه‌های خارجی مقیم با حدود 200 خبرنگار و تصویربردار و بیش از شش هزار عوامل رسانه‌ای داخلی اعم از شش هزار و 200 خبرنگار، عکاس و تصویربردار یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور را پوشش می‌دهند.

وی افزود: تمام شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی،  بیش از 350 گروه خبری و تمام شبکه‌های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه‌های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی، مراسم 22 بهمن را به‌شکل مستقیم پوشش خبری تصویری می دهند.

شب گذشته نیز راس ساعت 21 روز 21 بهمن، مراسم بانگ تکبیر از مطابق سال‌های گذشته از میدان‌ها و پشت بام‌ها به صدا درآمد.

117

بیشتر بخوانید:

گرامیداشت 22 بهمن؛ نماد وحدت و قدرت نرم ملت ایران در مقابل دشمنان

ایران اسلامی، در انتظار خلق حماسه‌ای متفاوت در یوم‌الله 22 بهمن